Choineczka cz1

Wczoraj ruszył SAL Bożonarodzeniowy i na mojej kanwie pojawiło się już kilka krzyżyków
Kolorystykę wybrałam iście Świąteczną bo zieleń i czerwienie, zastanawiam się jednak czy nie dodać jeszcze jakiegoś kolorku?
No ale nad tym pomyślę później
W orginaje choineczka wygląda tak


Moja wersja będzie taka




Kanwa 18 ct zielona samodzielnie farbowana
jaśniejsza mulinka również robiona samodzielnie
ciemniejsza czerwień to Ariadna nr. 1555
Co do koralików to nadal się zastanawiam ;)

Powstaje też pierwszy kołderkowy kwadracik z zabawy u Chagi


Pochwalę się też niespodzianką jaką dostałam od Violi
Sporo osób wie, że Viola robi wspaniałe bransoletki i cudowne mydełka, w których można się po prostu zakochać. 
Od dawna marzyła mi się taka bransoletka i w końcu udało mi się takie cudeńko zdobyć i to całkowitym fartem :)
Oprócz bransoletki dostałam również wspaniałe mydełka, które pachą bajecznie 



Jeszcze raz bardzo dziękuję Violi za wspaniałości :*
Wszystkich pozdrawiam jesiennie i dużo słoneczka życzę :)

Komentarze

  1. Choinka zapowiada się ślicznie. Wg mnie kolory wybrałaś idealnie.
    Prezencik super. Wzdycham do tych mydełek :)
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Choinka będzie na pewno cudowna. Czekam na postępy. Wspaniałe prezenty:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne kolorki :) Obawiam się, że ja choinkę będę miała na następne święta :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Będzie ślicznie :) Sama farbujesz kanwę i mulinę? Szacun! Co do Violi to również mam jej mydełka i potwierdzam, że są boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie również pojawiło się kilka krzyżyków na Sal-owej choince i także zmieniłam kolorystykę :)
    Twoja kolorystyka jest super... szczególnie kolor kanwy bardzo mi się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja choinka będzie cudna - kocham czerwień :)
    Prezenty też świetne.
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. ja bym już nie dodawała innego koloru, super prezent, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Będzie bardzo ładna choineczka. Ja wyjątkowo nie biorę działu bo mam jeszcze swoje domki SALowe do wyszycia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna choineczka będzie:) a mydełka jakie śliczne, motyl imponujący.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj Judytko ilu rzeczy się podjęłaś będę z przyjemnością śledzić twoje postępy, zapowiada się fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziewczyno, idziesz jak burza, świetnie Ci to wychodzi. Fajnie dobrałaś kolorki. Czekam na całość. A prezenty oczywiście superowe.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny początek, bardzo fajne kolorki ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie Ci idzie, super świąteczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kolorki wybrałaś dla choinki :)
    widzę też kawałek grzywy Rainbow Dash :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Już choinkę ubierasz :-) ładna będzie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja jeszcze nawet kanwy nie wybrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam na facebooku :) idzie szybciutko. Będzie jak znalazł na święta.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Zastanawiałam się, czy to już czas na świąteczne wzory i w sumie u Ciebie pierwszej natrafiłam na trop świąt. No i bardzo dobrze, choinka cudna, święta Cię nie zaskoczą, tak jak mnie co roku;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też zgłosiłam się do tego salu ale jestem jeszcze daleko daleko w polu z pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne kolorki! :) Podziwiam za samodzielne farbowanie ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kanwa ma bardzo fajny kolor, czerwona choinka pasuje do niej idealnie. Chyba nie dodawałbym kolejnego koloru :) Grzywa kucyka Pony zapowiada, że to będzie bardzo uroczy hafcik :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna choinka powstaje. Fajnie, że zdecydowałaś się na zielone tło. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna choineczka. Mam pytanie czy można się jeszcze zapisać do Twojego salu? Wiem, że zabawa zaczęła się już dawno, ale jakoś to przeoczyłam a strasznie podobają mi się imbryczek i kalendarz z nazwami miesięcy.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czerwona choinka na zielonym tle - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kolorki faktycznie świąteczne, a upominek super:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajne polaczenie kolorow przy choince :)
    Prezenty od Violi swietne!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy