Nadrabiam zaległości

Udało mi się pokończyć wszystkie wymianki i zabieram się w końcu za nadrabianie SAL-owych zabaw a przede wszystkim z trzech
SAL-u u Mysi
SAL-u herbacianego
i
SAL-u kawowego 
Mam nadzieję, że już niebawem bedę miała się czym pochwalić :)
Chciałam również podsumować wymiankę bajkową
Moją wymiankową parą była Ania z bloga MiŚkowA ChatA od której dostałam wspaniałego szydełkowego dzwoneczka


Ja dla Ani (a konkretnie dla jej synka) przygotowałam zawieszkę 


Oprócz zawieszki w paczuszce znalazły się słodkości i zabawki dla Mateuszka, ale niestety nie mam ich na zdjęciu ;)

Dobiega końca również moja wymianka i już nie mogę się doczekać podumowania :)

Komentarze

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy