RR-owo

Dzisiejszy post będzie typowo RR-kowy i nie będę się chwalić postępami w haftowaniu ale pochwalę się cudami jakie stworzymy z kilkoma osóbkami w zabawach RR-owych:)
Po pierwsze zapisałam się a na 6 obrazków RR w zabawie organizowanej u Pelasi razem z innymi kobietkami będę tworzyła takie oto śliczności:







A żeby tego było mało to skusiłam się na RR-ka organizowanego przez Martę, która zaproponowała wspólne haftowanie Dimkowego kalendarza:


Czeka mnie ciężki maj (mnóstwo kanw do przyszykowania) ale jestem dobrej myśli:)

Pozdrawiam Gorąco i nadal serdecznie zapraszam na moje Cukierasy:)

Komentarze

  1. spotkamy się w RR, u Marty już nie zdążyłam, ciekawy wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wzorki super, mnie najbardziej podobają się te ubranka i ten z truskawkami:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no to dodatkowo spotkamy sie u Marty...u mnie wszystko jest juz gotowe,tylko zaczac...

    OdpowiedzUsuń
  4. No to będziemy razem hafcic :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. toż to istny szał RRowy! :) zazdroszcze zapału :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To się razem pobawimy. Ja zapisałam się na ciasteczkoy RR

    OdpowiedzUsuń
  7. sporo swietnych wzorków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Judytko ty szalona kobieto!!! a ja myślałam że to ja jestem zakręcona na punkcie RRów - dziękuje ci bardzo widać nie jest jeszcze ze mną tak źle hihihi
    oczywiście będę Ci kibicować i podglądać postępy w tych wszystkich RR - teraz tylko musisz sobie zrobić dobry harmonogram żeby się nie pogubić :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze do RR nie dojrzałam .
    Ale kalendarz Dimkowy muszę w końcu zacząć ...

    OdpowiedzUsuń
  10. o matko święta!!!!!! Ile RRów!!!
    normalnie mysle o Tobie z wykrzyknikami, hihihi:)
    trzymam kciuki za terminowosć Waszych zabaw ::)

    ps. czy mogłabys podzielić sie ze mną wzorem filizanek,dzbanuszka i tostów?

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama nie wiem, który najfajniejszy! Chyba ten z ubrankami i może jeszcze truskawkowa zastawa ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy