Powrót do rzeczywistości

Witajcie po dłuższej przerwie:) Przez ostatni tydzień miałam tyle na głowie, że nawet czasu na spanie za wiele nie było:( No ale już po wszystkim skończyły się szkolne wyjazdy Julki i już po Komunii siostrzeńca męża wreszcie chwila odpoczynku, wytchnienia i moment na pościka:)
Przygotowania do Komunii były ciężkie i strasznie długie natomiast Komunia zleciała szybko i sprawnie i szwagierka mogła odsapnąć:)
A tak się prezentuje Pamiątka, którą podarowaliśmy w prezencie:

 
A tu mała relacja z Komunii cała rodzinka, główny Bohater dnia i moje kochane trzy szczęścia (Dorotka, Julka i mężuś):


Chciałam się też Wam pochwalić jakie cudeńka otrzymałam w wymiance forumowej  "Kiedy wiosna buchnie majem". Prezencik dla mnie przygotowała Basia i muszę wam powiedzieć, że jak tylko otworzyłam paczuszkę to oniemiałam z zachwytu i do tej pory mi nie przeszło;) W paczuszce znalazłam cudną gruszkę (jak to nazwała moja córcia) ozdobioną metodą decoupage a na niej zdjęcie moich skarbów do tego były dwa cudne koralikowe kompleciki biżuterii, zestawik do haftu z pachnącą kanwą i cudna karteczka, zresztą zobaczcie Same:)


Ja natomiast przygotowałam prezencik dla Ewy (niestety bez bloga) mam nadzieję, że przypadnie jej do gustu. Zrobiłam dla Ewuni filcową broszkę, haftowaną zakładeczkę i pokrowiec na długopisik również z filcu do tego dorzuciłam trochę słodkości, przydasi i słonika na szczęście (nie widać na zdjęciu bo jest w pudełeczku)


A na koniec miła niespodzianka, jaka mnie spotkała po zajrzeniu na bloga:) Otrzymałam wyróżnienie od AnioleQ7 za co ogromnie dziękuję:*


W ramach wyróżnienia należy napisać od kogo się dostało wyróżnienie, umieścić banerek (już zrobione;)). Zostało mi jeszcze napisać 7 cośków o sobie i podarować wyróżnienie 10 blogom (niestety tylko 10 a szkoda bo wszystkie na których bywam są warte wyróżnienia)::)


Blogi , którym pragnę przyznać wyróżnienie:




Trochę o mnie:)
1. Kocham haft (jak już zauważyliście) a oprócz tego staram się poszerzać swoje robótkowe zainteresowania
2. Uwielbiam książki i nie wyobrażam sobie życia bez czytania 
3. Jestem notorycznie uzależniona od kupowania kosmetyków, uwielbiam wszystkie pachnidełka, malowidła  świecidełka i nowości. Kocham je testować i wypróbowywać mam w domu szafkę pełną różności:)
4. Przepadam za słodyczami i ciastami (co niestety odbija się na mojej wadze:()
5. Uwielbiam gotować, piec i kombinować w kuchni. Przy garach się uspokajam i spełniam oraz wiem, że sprawiam przyjemność moim dwóm małym podniebieniom no i oczywiście jednemu wielkiemu;)
6. Jestem okropnym nerwusem (jedynie przy krzyżykach się uspokajam) i czasami sama się dziwię mężowi, że jeszcze ze mną wytrzymuje.
7. No i na koniec przyroda, na której łonie mogę spędzić cały dzień i to nie tylko leniuchując uwielbiam prace w ogródku przy kwiatach i warzywkach

Tak szczerze to sporo bym jeszcze mogła napisać o sobie ale wybrałam to co uważałam za najważniejsze:)
No trochę się dzisiaj rozpisałam, ale już kończę;) 

 Pozdrawiam gorąco i witam nowych Obserwatorów:*****

Komentarze

  1. Śliczny hafcik. My też mieliśmy komunię w tym roku, a nawet dwie :) Dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :)
    Ja też wcześniej używałam tylko mleczka i myślałam, że nie zmienię na nic innego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyróżnienia gratuluję:) A haft ślicznie wyszedł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny Hafcik =) I prezenty bardzo ładne =) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny hafcik
    gratuluję wyróżnienia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna pamiątka ..Gratuluje wyróżnienia ..A i wymianka udana ..

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale się u Ciebie podziało:) Piękna pamiątka, piękne prezenty! Gratuluję wyróżnienia i dziekuję:)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiątkę komunijną wyszyłaś prześlicznie :) I widzę nowy wzorek, bo niby podobny do tych które posiadam, ale właśnie - tylko podobny. Tymek i jego rodzice muszą być zachwyceni z tego obrazka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Judytko - a dlaczego ja u Ciebie wymiankowych prezentów nie widzę?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Judytko bardzo dziękuje za wyróżnienie :-)
    piękną przygotowałaś pamiątkę dla Tymka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna pamiątka czy bym mogła się o wzór uśmiechnąć ??? Ja miałam komunię swego synka i też było pięknie za to moje XXX ucierpiało :( Ciepło pozDrawiaM ;)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Och od czego tu zacząć?
    Pamiątka wyszła przepiękna!
    Dziewczynki wyglądają jak małe księżniczki, szczególnie malutka ;)
    Czytam o Tobie i nadziwić się nie mogę ile mamy wspólnego!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy pozostawiony po sobie ślad :)

Popularne posty z tego bloga

Cukierasy

Magiczne Fuksje - odsłona 2

Kontakt

Obserwatorzy